• امتیاز کلی شما به وبلاگ
  • تا کنون
  • 5 47 1497

در تور سرعین اردبیل علاءالدین تراول چه گذشت

قصد سفر به شهر زیبای اردبیل را دارید؟ دوست دارید لذت شنا کردن در چشمه های آبگرم این شهر کوهستانی را تجربه کنید، پس پیشنهاد می‌کنیم با تور سرعین اردبیل علاءالدین تراول همسفر شوید تا لحظاتی خاطره ساز را برایتان رقم بزنیم. هر هفته تورهای بسیاری در تعیطلات تابستانی، توسط تورلیدرهای حرفه‌ای ما برگزار می‌شود که می‌توانید برای آشنایی با جزئیات این تورها، همچون تور سرعین اردبیل، سفرنامه‌‍‌ای که در این وبلاگ برایتان تهیه کرده‌ایم را دنبال کنید.

روز اول
 با حضور میهمانانِ راس ساعت 5، از جلوی هتل هما به سمت شهر قزوین حرکت کردیم. با رسیدن به این شهر، برای صرف صبحانه در رستوران مجتمع بین راهی پیاده شدیم. با عبور از جاده زیبای قزوین رشت، از سد منجیل و رود سفید، گذر کردیم و حین مسیر از زیبایی‌هایی طبیعت جاده، لذت بردیم. در ادامه مسیر به سمت آستارا از جنگل های شمال هم گذشتیم و با رسیدن به آستارا برای صرف ناهار راهی رستوران شدیم. پس از صرف ناهار و گپ و گفت‌های صمیمانه، راهی بازدید از ساحل تالاب استیل شدیم، با کمی گشت و گذار در این تالاب و گرفتن عکس‌های سلفی به رسم یادگار از سفرمان به این سرزمین، ادامه مسیرمان را در پیش گرفتیم تا به اردبیل رسیدیم و در دو هتل پدرام سرعین و لاله سرعین اقامت کردیم.

تور اردبیل علاءالدین تراول

روز دوم
ساعت 10 صبح، از سرعین به سوی اردبیل راه افتادیم تا از جاهای دیدنی اردبیل دیدار کنیم. یکی از این بازدیدها که سفرمان به این دیار را به یکی از پر خاطره‌ترین سفرها تبدیل کرد، دیدار از اثر ثبت شده جهانی، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است که تماشایش لذت بخش خواهد بود. با قدم زدن در میان این بقعه، معماری منحصر به فردی را دیدیم که هر گوشه آن را به زیبایی آراسته‌اند. از دیگر جذابیت‌هایی که به هنگام بازدید از بقعه شیخ صفی مشاهده کردیم، گنبد الله الله است که بر فراز این بقعه به چشم می‌خورد و به عنوان شاهکار هنری دیگری از معماری شهر اردبیل شناخته می‌شود. در کنار دیدنِ این گنبد تماشایی، سری هم به موزه و حمام مردم شناسی اردبیل زدیم تا تاریخ و فرهنگ مردمان شهر اردبیل را بهتر بشناسیم. با رفتن به این موزه، مجسمه‌هایی با پوشش‌های محلی در حالت‌های مختلف را دیدیم که نشان از آداب و رسوم این دیار دارد. در ادامه گشت‌های خود در شهر اردبیل، از بازار اردبیل دیدن کردیم که راسته بازارهای متعددی را در میان خود جای داده است. علاوه بر بازدید از راسته بازارهای‌های متعدد، از معماری بی‌نظیری دیدن کردیم که لذت گشت و گذار در این بازار را دو چندان می‌کند. برای ثبتِ ساعاتی به‌یادماندنی در این سرزمین به سمت دریاچه شورابیل حرکت کردیم، با رسیدن به این مکان دیدنی، جدا از تماشای طبیعت این منطقه، به قایقرانی در میان دریاچه پرداختیم، همچنین به بازارچه صنایع دستی نزدیک به دریاچه شورابیل رفتیم و سوغات اردبیل را به رسم یادگار خریداری کردیم. در آخر پس از گشتی که در شهر زدیم، به سرعین بازگشتیم.

تور سرعین اردبیل علاءالدین تراول

روز سوم
با حضور همسفران علاءالدینی، راس ساعت 9 صبح به سمت منطقه توریستی در دامنه کوه سبلان و پیست آلوارس حرکت کردیم. با رفتن به این پیست، سوار بر تله سیژ آلوارس شدیم و لحظاتی متفاوت را در کنار همراهانمان تجربه کردیم. پس از تجربه‌ی ساعاتی هیجان‌انگیز در منطقه گردشگری آلوارس، به شهر سرعین برگشتیم و برای صرف ناهار به رستوران رفتیم. پس از صرف ناهار، به سوی مشگین شهر راه افتادیم تا از پل معلق مشگین شهر و زیبایی‌های طبیعت اطرافش دیدار کنیم، این پل تاریخی از پربازدیدترین جاذبه های مشگین شهر محسوب می‌شود که محبوبیت بسیاری دارد، طوری که با رفتن بر روی این پل، می‌توانید چشم‌اندازی از مناظری سبزپوش را ببینید و از تماشای رودخانه خیاوچای که در دوطرف پل وجود دارد، لذت ببرید.

تور سرعین علاءالدین تراول

روز چهارم
ساعت 9 صبح، اتاق‌ها را تحویل دادیم و به سوی زنجان از طریق مسیر زنجان حرکت کردیم. حین گذر از مسیر، مناظر طبیعی زیبایی را دیدیم که می‌تواند برای عاشقانِ طبیعت دوست تماشایی باشد. در ادامه مسیر برای صرف ناهار در زنجان پیاده شدیم و پس از آن راهی دیدارِ، یکی از دیدنی های زنجان به نام موزه مردان نمکی شدیم که در عمارت ذوالفقاری قرار گرفته است. بعد از بازدید از این موزه و تماشایِ مردان نمکی زنجان، مسیرمان را ادامه دادیم تا به شهر تهران رسیدیم.

تورهای سرعین اردبیل علاءالدین تراول

کاربر محترم : نظرات و تجربیات شما در خصوص در تور سرعین اردبیل علاءالدین تراول چه گذشت به سایر کاربران در انتخاب های خود کمک می کند.در صورت ثبت نظر با نام کاربری،همان لحظه فعال می شود و در غیر این صورت پس از بررسی فعال می شود.